مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کابینت جزیره آشپزخانه کلاسیک و لاکچری

کابینت جزیره آشپزخانه کلاسیک و لاکچری

جزیره آشپزخانه به‌صورت یک کانتر و یا یک کابینت مجزا در مرکز آشپزخانه بافاصله مناسبی از سایر یونیت‌ها قرار می‌گیرد. این بخش به‌گونه‌ای طراحی می‌گردد تا نمایی شبیه به یک جزیره را پدید آورد و از هیچ طرفی به کابینت‌های دیگر و یا دیوار اتصال ندارد. نوع سبک آن باید متناسب با سایر یونیت‌ها باشد. اما برای انتخاب رنگ می‌تواند از رنگ‌های کاملاً متضاد و یا هم تناژ استفاده کنید.


جزیره کابینت ممبران

جزیره کابینت ممبران همانند سایر محصولات کابینت ممبران دارای مغزی ام دی اف با روکش وکیوم پی‌وی‌سی است. این محصولات که با نام جزیره کابینت وکیوم نیز شناخته می‌شوند از نظر کیفیت در سطح بالایی دسته‌بندی می‌شوند. همچنین در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارند. جزیره کابینت ممبران کلاسیک در محدوده متوسط قیمت قرار دارد و از جزیره‌ تمام چوب طبیعی کلاسیک یا روکش چوب قیمت پایین‌تری دارد.


ویژگی‌های جزیره آشپزخانه لاکچری

جزئیات در طراحی جزیره آشپزخانه کلاسیک اهمیت زیادی دارد. هر چقدر از جزئیات بیشتری در تولید این محصول استفاده شود قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. در آشپزخانه‌های لاکچری از منبت‌کاری‌های زیادی برای زیباسازی استفاده می‌شود. جزیره آشپزخانه لاکچری نیز دارای طرح‌های برجسته زیادی است که خود در قیمت جزیره کابینت مؤثر خواهد بود. جزیره سبک کلاسیک دارای درب‌ها و ستون‌هایی مزین به گل‌وبوته برجسته است.

سفارش انواع کابینت کلاسیک ممبران کالاکسا

جزیره آشپزخانه کلاسیک

  • رعایت تمام جزئیات سبک کلاسیک

سبک کلاسیک کابینت دارای ویژگی‌های ظاهری مهمی است که در جزیره کابینت نیز باید به آن دقت شود. در این سبک منبت‌کاری و ابزارکاری‌های زیادی دیده می‌شود. بدنهٔ آن دارای قاب منبت‌کاری‌شده است و قالب ستون‌هایی در ۴ طرف آن مشاهده می‌شود که گاهی این ستون‌ها نقش پایه را ایفا می‌کنند و گاهی جنبه تزیینی دارند. در این نوع جزیره‌ها از یراق‌آلات ساده استفاده نخواهد شد.


انتخاب رنگ

انتخاب رنگ در این سبک می‌تواند با طرح و رنگ چوب باشد که بسیار رایج است. رنگ پتینه و یا رنگ سفید مات در سبک کابینت و جزیره کلاسیک بسیار طرف‌دار دارد. رنگ‌آمیزی پتینه برای جزیره کلاسیک بسیار شیک و لوکس است.


انتخاب صفحه کابینت

صفحه کابینتی که برای روی کانتر جزیره انتخاب می‌کنید باید با سایر اجزای آشپزخانه شما هماهنگی داشته باشد. اصولاً برای تمام صفحات کابینت‌ها و جزیره از یک مدل و طرح استفاده می‌کنند. اما می‌توان برای جزیره از طرح و رنگ متفاوتی استفاده کرد. گرانیت و یا کوارتز مشکی ساده و یا طرح‌دار و سنگ ماربل با رنگ سفید برای جزیره کلاسیک انتخاب مناسبی است.

بروی صفحه کابینت می‌توان سینک ظرف‌شویی و یا گاز نیز تعبیه نمود که همه اینها به سایز صفحه، متراژ آشپزخانه، ‌سبک زندگی و سلیقه شما مرتبط است. همچنین می‌توان صفحه کابینت را کمی بزرگ‌تر از کابینت جزیره آشپزخانه سفارش داد و با قراردادن چندین صندلی در کنار آن، ‌از آن به‌عنوان میزناهارخوری استفاده نمود.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده